Tunnitöö teemaks modelleerida kuup, risttahukas, kolmnurkne püstprisma, püramiid, silinder, koonus, kera jt. geomeetrilised kehad.
Mõõdud:
- lühem külg 0,2m
- pikem külg 0,4m
- ring 0,4m
Geomeetrilisi kehasid modelleerides tuli kasutada mitmeid tööriistu:
- Nelinurga (Rectangle) abil sai luua erienvaid nelinurk kujundeid
- Joone (Line) abil sai omavahel ühendatud erinevad tipud
- Ringi (Circle) abil sai luua kera ja koonuse
- Hulknurga (Polygon) abil sai luua kolm-, neli-, viis-, kuusnurki jne.
- Suru/Tõmba (Push/Pull) tööriistaga sai tekitada kujunditele massi
- Kujundi loomine mööda rada (Follow Me) tekitas koonuse ja kera
- Mõõdulindiga (Measuring Tape) sai üle mõõta kehade laiused, pikkused ja kõrgused
- Vaatepunkti muutmine (Orbit) andis parema ülevaate kõikidest loodud geom. kehadest
- Käega (Pan) sai vajadusel liigutada tööpinna lehte
- Avaruse luup (Zoon Extents) mahutas kogu tehtud töö ekraanile
Kiiremad ja uudishimulikumad proovisid geomeetrilistele kehadele värvi lisada, mis ei olnud kohustuslik, kuid mitte ka keelatud.